loading...
خبري,علمي,تفريحي,عکس,مدل
بازدید : 290 جمعه 04 آذر 1390 نظرات (0)

http://pic2baran.rozblog.com/

تیم والیبال ایران روز پنجشنبه در حالی لهستان را با نتیجه 3 بر2 شكست داد كه هدایت آن را 'آندره آ آناستاسی' از شاگردان قدیمی ولاسكو در تیم ایتالیا بر عهده داشت.

 

یران در بازی بعدی خود باید بامداد روز جمعه با آرژانتین دیدار كند.

ولاسكو در این باره گفت: من همیشه به اینكه بازیكنان قدیمی ام چالش مربیگری را می پذیرند و برخی از آنها مثل آندره آ به مربیان بسیار موفقی تبدیل می شوند، افتخار می كنم.

وی خاطر نشان كرد: با وجود این بازی با آرژانتین برای من بسیار احساسی تر خواهد بود. من روش والیبال آنها را دوست دارم چون تفاوت زیادی با شیوه اروپایی دارد.

ولاسكو افزود: علاوه بر این می دانم كه تیم آرژانتین مربی و بازیكنان بسیار خوبی دارد. من شاهد تولد برخی از بازیكنان این تیم بوده ام چون پدرانشان هم والیبال بازی می كردند.

سرمربی تیم ایران اظهار داشت: همانطور كه در ابتدای مسابقات گفتم، جام جهانی فرصت خوبی برای ما است تا ببینیم كجا ایستاده ایم و بعد از مسابقات دور اول در ناگویا می توانم بگویم كه اگر خوب بازی كنیم، شانس خوبی حتی در مقابل قوی ترین تیم ها داریم. 

جام جم انلاين

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 104
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 579
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 4,095
  • بازدید سال : 47,779
  • بازدید کلی : 1,679,534
  • کدهای اختصاصی