loading...
خبري,علمي,تفريحي,عکس,مدل
بازدید : 567 سه شنبه 15 آذر 1390 نظرات (0)

http://pic2baran.rozblog.com/

پای یک جوان 19 ساله انگلیسی تقریبا دو برابر پای دیگر شهروندان انگلیسی است...

 

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز، روزنامه دیلی میل منتشر کرد که کارل گریویس با 19 سال سن بزرگترين پا در انگلیس را دارد.
کارل در مصاحبه با این روزنامه گفت:" پای من همیشه بزرگ بود و به سرعت رشد می کند به طوری که سایز کفش و شلوار من در بازار نیست و از بیرون به صورت سفارشی برای من می دوزند".
وی در ادامه گفت:" من زمانی که به مدرسه می رفتم، مادرم مجبور می شد هر چند ماه برای من یک کفش بخرد و از زمان مدرسه ابتدایی نیز پاهایم دو برابر پاهای همکلاسی هایم بود".
 
چندي قبل يكي از رسانه هاي غربي انگليسي ها را بيكار ترين و فضول ترين مردم جهان معرفي كرده بود..در آن گزارش که در سایت نیوزلیت منتشر شده بود؛شهروندان انگلیسی را بیکارترین مردم جهان در کنار پنجره برای مراقبت از اوضاع و احوال همسایه های خود دانست.
بر اساس نظرسنجی که از میان 2 هزار نوجوان و کودک انگلیسی صورت گرفته است معلوم شده است که بیشتر خانواده های انگلیسی در زمان رفت و آمد همسایه های خود آنها را زیر نظر می گیرند و سعی دارند از مسائل خصوصی یکدیگر اطلاع کسب کنند.

به گزارش سرویس بین الملل شبکه خبری آتی نیوز، روزنامه دیلی میل منتشر کرد که کارل گریویس با 19 سال سن بزرگترين پا در انگلیس را دارد.

 

کارل در مصاحبه با این روزنامه گفت:" پای من همیشه بزرگ بود و به سرعت رشد می کند به طوری که سایز کفش و شلوار من در بازار نیست و از بیرون به صورت سفارشی برای من می دوزند".

 

وی در ادامه گفت:" من زمانی که به مدرسه می رفتم، مادرم مجبور می شد هر چند ماه برای من یک کفش بخرد و از زمان مدرسه ابتدایی نیز پاهایم دو برابر پاهای همکلاسی هایم بود".

 

چندي قبل يكي از رسانه هاي غربي انگليسي ها را بيكار ترين و فضول ترين مردم جهان معرفي كرده بود..در آن گزارش که در سایت نیوزلیت منتشر شده بود؛شهروندان انگلیسی را بیکارترین مردم جهان در کنار پنجره برای مراقبت از اوضاع و احوال همسایه های خود دانست.

 

بر اساس نظرسنجی که از میان 2 هزار نوجوان و کودک انگلیسی صورت گرفته است معلوم شده است که بیشتر خانواده های انگلیسی در زمان رفت و آمد همسایه های خود آنها را زیر نظر می گیرند و سعی دارند از مسائل خصوصی یکدیگر اطلاع کسب کنند.

منبع

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 104
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,687
  • بازدید ماه : 3,592
  • بازدید سال : 47,276
  • بازدید کلی : 1,679,031
  • کدهای اختصاصی